Jumaat, 16 Mac 2012

INI NADIA !!!

Assalamualaikum,

Esok dah jumaat sekejap je masa berlalu, insyaAllah moga setiap masa yang berlalu meninggalkan 1 saat yang berharga untuk kita semua.

Oklah kali ni entry santai-santai gitu hehehe. Meh nak perkenalkan adik CNP iaitu Nadia hehehe. Kulit wajahnya agak gelap sebab masa ni dia tengah belajar di Indonesia tak silap..sana agak panas.



Beza umur kami hanya 1 tahun sahaja.

 

Muka kami sama tak? CNP ikut mama manakala Nadia ikut papa hehehe. Bila jumpa gaduh-gaduh tapi bila tak jumpa rindu aduyaiiiii.

Siapa nak kenal lebih lanjut meh kita usha blog Dr Nadia ni yeee..Hehehe sempoiiii.

InsyaAllah minggu depan ada tutorial makeup ok hehehe.

 

4 Orang Sayangkan Cik Nurul

korang comel. :)

Jumaat, 16 Mac, 2012

Wauu doktor tuuu :) Jemput singgah my latest entry: Lelong! Lelong!

Jumaat, 16 Mac, 2012

same sweet mcm akaknye jugak :-)

Jumaat, 16 Mac, 2012

Hai, nama saya pun Nadiah :p

Jumaat, 16 Mac, 2012

Catat Ulasan

♥♥ CONTENGLAH KOMEN ANDA DISINI ♥♥

 
Copyright © DiaRy OnLiNeKu... |Designed by Whitey Mommy