Jumaat, 10 Februari 2012

SUPERSTAR BERSAMA KESAYANGAN

Assalamualaikum,

1 Feb 2012 baru ni kan cuti Hari Wilayah, so berjimbalah dengan kesayangan hamba di Superstar Karaoke Festival City..Semangat semua orang pagi tu ber bbm antara satu sama lain..HAHAHA..

Kali ni tak cukup korum sebab ada yang kena kerja dan adal hal yang tak dapat dielakkan..Tak pe babe lain kali kita jumpa lagi tau HEHEHEHE..



Dila ( PA saya ) , Tya's , Kak Yan



Adik beradik yang super duper comelllll




CNP with Kak Maya..i jeles tau kulit kak maya di gebussss.


Selit aje tak nyanyi pun bab suara i tak macam mereka-mereka ini hahahaha.



Memang betul kata mereka berdua ni, lepas Dila, kak yan, lepas kak yan turn dila pulak huhu..


CNP datang dengan muka tak siapppppp !! Sebab tak sempat untuk dimakeup bagai..Almaklumlah nak keluar rumah untuk berjimba harus siapkan kerja rumah terdahulu hehehehe.




Tokey Superstar yang suruh posing dekat sini...Nak promosilah tuuuu hehehe.

Thanks you so much Tya, kak yan, kak maya dan Dila.. Sangat seronok dengan kalian semua...InsyaAllah kita berjumpa lagi dalam masa terdekat untuk photoshoot yer..

p/s : Siapa teringin nak jadi model ?? cepat join contest diatas tu yer...

2 Orang Sayangkan Cik Nurul

awk dh kurus la..cmne buat??nak try jgk.jeles btl tgk org dh krs ni :-(

Jumaat, 10 Februari, 2012

@Cik Cammy Lia

Wahhh tetiba rasa bangga lak hahaha..ye ke saya dah kurus?? heheh..Saya tak makan nasi hampir 1 bulan dear..setiap petang g jogging..

Jumaat, 10 Februari, 2012

Catat Ulasan

♥♥ CONTENGLAH KOMEN ANDA DISINI ♥♥

 
Copyright © DiaRy OnLiNeKu... |Designed by Whitey Mommy