Jumaat, 18 November 2011

CNP BIG SALE BERMULA ( 14 - 18 Nov 2011 )

Assalamualaikum,

BIG SALE berlangsung selama 5 hari sahaja iaitu pada 14 nov hingga 18 nov sahaja. So jangan lepaskan peluang ini yer.Terima kasih atas sokongan anda pada CNP yer. Disebabkan ramai yang bertanya boleh tak tukar barang selain naturactor hijau tu jawapannya boleh! Sesiapa tak nak naturactor hijau boleh tukar kepada Concealer yer..



Set brush Bobbi Brown 24pc + Naturactor hijau @ Concealer ( pilih salah satu ) + Pos HANYA RM80.00 sahaja! Stok sangat terhad so siapa cepat dia dapat. Berminat terus email pada CNP di email cnp_ciknurulpinky@yahoo.com ok dengan tajuk BIG SALE ! Harga asal set brush 24pc ini ialah Rm80.00 tidak termasuk pos.

Jumpa lagi yer.....


7 ulasan:

  1. xsabar nye nak tunggu..BIG SALE ap la tu kn..hurm~~~~

    BalasPadam
  2. ala..sayangnya..baru je beli naturactor hijau ari tu..

    BalasPadam
  3. brush da ad la..item len xde ke CNP??hehe

    BalasPadam
  4. bestnya dik..
    brush jer tak jual ker...
    naturactor akak dah ada...

    BalasPadam
  5. nk bli face mist

    BalasPadam

♥♥ CONTENGLAH KOMEN ANDA DISINI ♥♥

Copyright © DiaRy OnLiNeKu... | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top | Sign in