Selasa, 10 Mei 2011

UNIVERSAL STUDIO SINGAPORE ~ PART 2

Ya Allah, semput aku nak upload semua gambar di Singapore..fuhhhh banyak beb !! wokey untuk kali ini gambar yang aku upload untuk tontonan semua ialah melaram dengan topi-topi beraneka bentuk hehehehe...korang boleh aje bergambar dengan semua topi yang disangkut dihadapan kedai mereka tanpa kena marah pun hehe..dah puas ambik gambar korang boleh berlalu pergi dan mereka akan iringi korang dengan senyuman lagi hehe.

Macam aku bila dah masuk Uss, ada 1 simpang untuk ke kiri or kanan so kami memilih ke kanan mengikut syariat islam cewahhhhh. Uss ni dia macam 1 bulatan aje,  so kalau korang mula dari simpang kanan korang akan akhiri dengan simpang kiri dan begitulah sebaliknya..



Topi  King


Suka gila topi ini..nampak macam Star lah pulok hahaha.





Lanun baik hahaha.






King Of The Jumbo...





Wowwwww..macam berada di United Kingdom kan ahakkk..


Bergaya mengalahkan owner blog huhu.


Badut Comel


Ehhh..ehhh..lawaknya..lawaknya ngeeee.

 

Pemandangan dalam Uss. Masa ni sangat lengang, sebab kitaorang pergi hari Jumaat.

Eh badut comel ini lagi ya..alahiii comel tak?? hahaha


Macam-macam aksi badut comel ini buat ^____^


Topi kurun ke 10000000...ko ada?? :)


Nak pergi mana tu?? nak itotttttt


Hensemnya kamu ngeeeeeh boleh ngorat tak ?


Ini masa mahu melihat bagaimana setiap pembikinan cerita yang mempunyai unsur ribut, tsunami dan kebakaran bot/kapal di tengah laut...sebenarnya semua itu adalah lakonan dalam studio aje tau.. memang best..teruja gila kot bila tengok disebalik tabir mereka hehehe..


Sedang menunggu pintu masuk dibuka..hati-hati tau pintu itu akan dibuka secara automatik, so jangan gatal pergi duduk betul-betul belakang pintu tu kang ada yang jadi lempeng hahaha.



Yellow Cab..sumpah comel masa ni kalau ambik gambar hahaha..nampak macam dekat Negara Mat Salleh kan ;)

 

Ehh muncul lagi kooo..



Ada siapa berani nak lawan ngan aku tak??

 

Inilah sifu aku hahahaha..



Dizaman pemerintah Rome! sumpah memang sangat cantik bangunan ini..rasa nak bawa balik rumah dan buat macam ini rumah aku hahaha.


Harimau tok belang ^____^



Pengawal Hensem..


Pengawal comel hahaha.


Inilah rumah kita, mungkin itu kot yang diungkap oleh En Fendi hahaha.

 





Mari kita menari wokeyyyyy...



Tengah pening nak pergi mana dulu hehehe...akhirnya semua tempat kami redahhhh jeee. Baru puas hati bayar mahal-mahal redah semua iyo dok haha.


Wokey nanti bersambung PART 3 pulak ye...

3 Orang Sayangkan Cik Nurul

wah best2....akak pun simpan impian nak gi uss singapore ni nurul....nantileh refer blog ko...tapi akak kene tgu dayyan besar laa...baru syok...ni bawak baby jln jauh2 leceh.....die pun tak paham lagi jalan2 kan.....ape2pun akak enjoy tgk gmbr2 ko....best...best....

Selasa, 10 Mei, 2011

wah besh nye g jalan2 ke negara org .. zr x penah kuor lg dr msia, cian kite huhuhuhu

Khamis, 12 Mei, 2011

FAZILZURA --> moga lepas ini rezeki berpihak pada anda ye inshaAllah..

Selasa, 12 Julai, 2011

Catat Ulasan

♥♥ CONTENGLAH KOMEN ANDA DISINI ♥♥

 
Copyright © DiaRy OnLiNeKu... |Designed by Whitey Mommy