Jumaat, 18 Februari 2011

SHAWL SISIK IKAN COMEL

Penah dengar shawl sisik ikan tak?? shawl ni baru je keluar dipasaran..korang tahu nape nurul letak nama shawl sisik ikan??? sebabnya corak dan lebihan kainnya persisi sisik ikan bila ada angin bertiup maka kembanglah sisik ikan tersebut..sangat comel tau bila dipakai..

Ohhh ye kalau korang nak kelihatan seperti gadis arab pun boleh sebab shawl sisik ikan ni dia tak licin dan memudahkan korang nak lilit-lilit hehehehe..










Banyak lagi warna-warna yang ada...kalau korang nak tengok warna lain click sini ye..

Untuk wanita muslimah jangan risau shawl ini boleh diadjust kalau nak pendek or panjang/labuh sampai menutup dada ;)





1 Orang Sayangkan Cik Nurul

kawan akak kat opis ni suke pakai shawl ni...comel sgt die pakai....ko pun comey jek pakai...akak ni dah cube, tapi tak sesuai laaa.....nak tak cube...nanti ar akak pantang bersalin, kasi slim betol2...mane tau muke pun slim nanti leh pakai hihihhi...

Jumaat, 18 Februari, 2011

Catat Ulasan

♥♥ CONTENGLAH KOMEN ANDA DISINI ♥♥

 
Copyright © DiaRy OnLiNeKu... |Designed by Whitey Mommy