Khamis, 16 Disember 2010

RANDOM - BANDUNG HARI PERTAMA

Salam pagi semua..live dari Bandung hahaha...ehh sori update secara random aje...cerita kemudian yer...masa sangat berharga bila berada dikota Bandung ini huhu..hari pertama aje dah rembat 3 helai baju, sehelai jeans dan kasut fuhhhh best ooooo...



Masa di KLIA, ada orang risik aku hahahaha...nasib baik mak mertuaku tak cakap ni bini orang ;) nanti aku cerita later yer...


Dah sampai Bandung...ambik masa 2 jam 20 minit...Ya Allah kapal terbang bergotang bab angin kuat dan berkabus...


Yahoooooo dapat beli kasut Donatelo dengan harga yang sangat chip..chip.. je...

Cantik tak??? daman aje disini hahahaha...Ok i chaw dulu ye bab mahu ke Jakarta..malam kang update lagi ok..luv youuuuuuu KL..

To Nadia, adik ku jangan risau kitaorang sentiasa ingatkan setiap pesanan yang ko kirimkan...

3 Orang Sayangkan Cik Nurul

Tanpa Nama

ceit..nadia jew?? dilla....?huhuhu...

Khamis, 16 Disember, 2010

hahaha sakannya....
jaga-jaga beli kasut kat donatello coz ada kulit babi, diorang tak tahu, kita kena tgk elok-elok..
bukan bahagian luar tapi bahagian dalam tu kulit babi, kena perati elok-elok kulit 3 dot tu...
nurul pergi donatello cabang mana ya?

Khamis, 16 Disember, 2010

waaaa...udah sampai di bandung yak buk!
kemain lagi....vouge arr..rockers tp ayu..hik hik hik

cun wei kasut donatello ko tu dik...mmg berbaloi ler kalau beli...

Khamis, 16 Disember, 2010

Catat Ulasan

♥♥ CONTENGLAH KOMEN ANDA DISINI ♥♥

 
Copyright © DiaRy OnLiNeKu... |Designed by Whitey Mommy