Rabu, 15 Disember 2010

BYE..BYE..MALAYSIA, HAI..HAI..BANDUNG

Salam pagi Rabu,

Aku nak minta maaf sebab merahsiakan hal ni dari kawan-kawanku semua, bukan tak nak bagitahu tapi belum dapat lampu hijaulah sayang...harap semua mengerti ya..

Masa korang sedang datang ke diariku ini, aku dah selamat terbang menuju destinasi yang dah lama kutunggu..genaplah setahun, aku kembali lagi ke Bandung hehehe...Doakan aku dan keluarga selamat pergi dan balik ya..aminnnn


Tak suka tengok gambar passport aku, sebab muka jadi tah paper bila discan huhuhu..rasa nak buat yang baru je....Kami kesana dari 15 dis hingga 19 dis 2010..seramai 16 orang..Aku dan family memang akan menginap lama kalau pergi melancong bab baru rasa berbaloi-baloi hahaha..



Hahahaha tetiba rasa nak selit sekali gambar ni...Tengkorak pun ada hati nak sambut Krismas ye...ceiittttttt...

Pada adik aku, Nadia jaga diri baik-baik ye..nanti kak yu belikan segala yang dipesan..jangan nangis tau..nak buat macam-mana, menuntut ilmu lagi pentingkan...luv youuuuu..


1 Orang Sayangkan Cik Nurul

pehhh best gilee...aku gerak bandung lambat lagi...bulan 11 tahun depan..huuu

Rabu, 15 Disember, 2010

Catat Ulasan

♥♥ CONTENGLAH KOMEN ANDA DISINI ♥♥

 
Copyright © DiaRy OnLiNeKu... |Designed by Whitey Mommy