Khamis, 4 November 2010

TUKANG BAWA BEG MAMA KANDUNG DI KLCC

 Salam Bulan November, tak sabarnya tunggu Disember tapi tak sanggup untuk melangkah ke alaf 2011.


Ini cerita semasa di KLCC hanya untuk cuci mata pada niat asal kedatangan HAHA.. niat aku dan mama mula terpesong bila nampak CADAR, BAJU,KASUT, HANDBEG DAN MACAM-MACAM lagi yang tidak mampu disebut.Nafsu perempuan memang begitu.tidak boleh dinafikan..sila terima kenyataan yer..


Ohh kebetulan masa tu ada pelancaran perfume Dior yang terbaru, apa lagi kutadah badan oooo bukan tangan. apa barang tadah tangan sikit aje dapat, tadah badan depan belakang ada bauuuuuu! tapi tak beli pun, mama tak bagi sebab ada perfume yang masih belum dibuka kat rumah HUHU melepas!!!



 Aku suka gambar ni, macam disatu lorong yang dilimpahi dengan daun-daun hijau dan bunga rose..ehh tetib teringat WINTER SONATA..nak aje aku rembat perfume gergasi tu compem 3 tahun ko tak habis HAHAHA.



Alamak muka diambik dari arah dekat benciiiiiii..masa ni dahlah ada jerawat seketul..tu diiaaaa nampak tak??



Hahhhhh cantik tak?? ingat nak rembat aje tapi memandangkan baru aje beli handbeg so pendam duluuuu..PINK youuuuu



Ok mari balik, sudah penat hanya melihat aje..mama tak belanja, sebab dia habiskan duit untuk dirinya..aku hanya membawa beg..beg..beg yang mengandungi barang mamaku..tak pe boleh syer-syer gitu ahakkkkk..


Love you all...

1 Orang Sayangkan Cik Nurul

sweet jek dpt jalan2 ngna mak kan....lagi2 gi sopink sengsama....sonok tu....lagi pun pompuan ngan pompuan laaa syok.....boleh soping dengan aman heheehehhe

Khamis, 04 November, 2010

Catat Ulasan

♥♥ CONTENGLAH KOMEN ANDA DISINI ♥♥

 
Copyright © DiaRy OnLiNeKu... |Designed by Whitey Mommy