Isnin, 23 Ogos 2010

SINOPSIS CINTA KIRANA ISNIN 23/8/2010

Ya Allah, masa nak update blog baru teringat banyak gambar yang diambil sebelum ni guna DSLR Khairul, tapi sekarang dia dah pulang ohh sedihnya..entry pasal Khairul nanti aku cerita yer!!

Oleh sebab tak ada gambar,  so terpaksa nurul gagahkan jua mencari sesuatu untuk tidak mengterbengkalaikan blog ini HAHAHA ayat perancis tu ;) Nurul tahu ramai tengah mencari pasal cerita CINTA KIRANA ini kan?? so nurul akan update sinopsisnya setiap hari. Maknanya korang dah tahu sinopsisnya dulu,  barulah petang tu cerita itu dimainkan hehehehe...best tak?? Semoga terhibur!!!!

kredit Pak Google


 

Karena menolong Galang, Kirana terjatuh dari tangga. Akibatnya Kirana harus dirawat di Rumah Sakit, sementara kakinya digips. Galang yang merasa bersalah lalu memutuskan untuk merawat Kirana hingga Kirana sembuh.

Hubungan Kirana dan Galang menjadi dekat. Rama yang melihat semua ini merasa senang. Sementara Aida kesal. Baim yang juga melihat kedekatan Kirana dan Galang, menjadi cemburu. Tejo lalu menyuruh Baim untuk cepat-cepat mengungkapkan perasaannya pada Kirana.

Galang menerima undangan pesta pertunangan salah satu temannya. Rama yang mengetahui hal ini, meminta Galang untuk mengajak Kirana. Kirana dan Galang sama-sama tak mampu menolak.

Sesampainya di pesta, Kirana sempat merasa canggung. Namun Galang berusaha membuat Kirana merasa nyaman. Kirana yang haus tanpa sengaja minum minuman beralkohol. Kirana mabuk. Galang lalu mengendong Kirana di pungungnya. Kirana yang tidak sadar malah meneriakkan kata-kata yang memuji kebaikan Galang. Galang tersenyum mendengarnya.

Ke-esokan harinya Galang membawakan minuman untuk Kirana yang masih merasa pusing. Saat berdua dengan Kirana, tiba-tiba Riana muncul. Cemburu melihat kedekatan keduanya, Riana marah dan mengingatkan Galang akan janjinya untuk menjadikan Riana sebagai istri. Riana lalu melemparkan cincin pertunangan mereka pada Galang. Kirana kaget melihatnya.

Sinopsis seterusnya esok yer sayang ;)
Kredit : helloskyblue

2 Orang Sayangkan Cik Nurul

OOO KO pun layan cite ni yeak nurul.....adik akak layan jugak....akak ni tgkkejap2 jek....tak leh ar tgk terus, kang berhantu aku dok teleku depan tv ....tak jadi keje kang heheheeheh

Isnin, 23 Ogos, 2010

xpenah tgk citer ni.

sedey akn :(

Isnin, 23 Ogos, 2010

Catat Ulasan

♥♥ CONTENGLAH KOMEN ANDA DISINI ♥♥

 
Copyright © DiaRy OnLiNeKu... |Designed by Whitey Mommy