Selasa, 13 Julai 2010

KOLEKSI TOPI MACAM-MACAM MUSIM ;)

Eh bila masa aku suka pakai topi ni yerk?? oo sejak terjumpa dalam webcame laptop HAHA..seronoknya dapat bergaya sakan tanpa perlu berhabis duit untuk membeli dan terus menggayakan..free..free.. oooo..syoknya Alagapas!!! 


Biasalah orang tak ader kerja, akan cari kerja macam ini... T___T boleh ke kalau nak pergi Beijing pakai topi ni yer?? ehh mana boleh, topi dalam alam maya ajee HUHU..


 


Alahaiiii kenapa dengan mataku yang sepet dan berair?? baru lepas nangis ke?? Ini adalah topi untuk ke negara sejuk..


 


Ini pulak topi bila nak pergi bersantai tepi pantai, berjalan rasa kepala panas membahang dek matahari duk sejengkal ngan kepala pun ok..janganlah nak pergi kerja pakai topi ini memang buat terbiat ok!



 Topi ini aku sangat suka sebab dia kelihatan comel dan colour PINK..sweetnya..bila nak beli topi macam ni hah..hahaha..entah bila aku nak pakai yerkk..



 Yo..yo..yo..what up...sumpah!! sampai bila pun jangan harap aku nak pakai topi cam gini..entah aper muka aku bila pakai topi cam gini HAHAHA..



 Hahahaha adushhh kelakarnya topi ini..nak buang..nak buang..menci!!!


 


Topi ini macam nak tolong mak pergi menuai padi dibendang belakang rumah aje..


 


Aiiikk tukang menuaiii telah terbang pergi KLCC...diam!!!


 


Tak dapat pergi Paris, cium dalam gambar pun jadilah yerk...

3 Orang Sayangkan Cik Nurul

amboi kemain ko bergaye2 ngan topi2 nie....tapi betul laa akak suke topi pink comey tu....cute plak akak tgk!

Selasa, 13 Julai, 2010

Hahahaha topi alam maya je kak..tapi memang nurul suka topi yang mcm akak cakapkan tu jugak..cute aje..

Selasa, 13 Julai, 2010

comey nye akk sorg nh..hehehe...
nh dh leh jimat dh nh..leh bgaya tp xyah bt kuar duet..ngee~~

Ahad, 18 Julai, 2010

Catat Ulasan

♥♥ CONTENGLAH KOMEN ANDA DISINI ♥♥

 
Copyright © DiaRy OnLiNeKu... |Designed by Whitey Mommy