Jumaat, 7 Mei 2010

BILA MAT REMPIT NAK BERBINI

Tengok mood aku minggu ni sungguh cemerlang,terbilang sampai membilang jari kaki...upss terlebih sudah hahaha..minggu ni setiap hari aku update..sangat seronok bila ramai kawan-kawan baru sudi jengok blog pinky.

Oklah aku nak cerita pasal Mat Rempit (MR) punya kenyataan yang boleh membuatkan aku terkejut beruk tapi tak derlah sampai keluar bulu semua bagai..imaginasi janganlah tinggi sangat,sikit sudahlah.ayoyo.

Wartawan tu tanya soalan " apakah ciri-ciri wanita untuk anda jadikan isteri " apa yang membuat aku terkejut jawapannya ialah :-

" untuk jadikan isteri bukan stok yang dah barai!!! tapi mestilah yang bertudung,sopan santun dan menutup aurat.biar auratnya saya aje yang akan tengok kalau boleh biar lah seorang USTAZAH!!... " sampai tersedak aku mendengar jawapan balasnya...so renung-renungkanlah..

Walaupun MR ni dari pandangan orang ramai Negatif tapi untuk mencari pasangan hidup diaorang mencari yang sempurna dari pelbagai sudut,walaupun pandangan orang ramai terhadap mereka teruk, namun sedikit pun tidak menjadi halangan untuk mereka terus merubah sekiranya telah berjumpa dengan seorang gadis yang mempunyai ciri-ciri seperti yang di cakapkan tadi...

Sekian sahaja tazkirah pagi jumaat...cehhhh bajet nak jadi ustazah secara tiba-tiba ahakkk..ASSALAMUALAIKUM

9 ulasan:

  1. ehermm. bese lah.
    sejahat2 manusia pun mesti nak cari yg baek gak.
    tapi, tapi la kan.
    dalam Quran pun dah tulis, laki yg jahat utk pmpuan yg jahat. n sebaliknye. so, how la uols? huhuk..

    BalasPadam
  2. renung-renungkan dan selamat beramal.. =)

    BalasPadam
  3. tabik spring toing toing ler kat MR tu..yelah...nak cari ISTERI mestilah yang terBAIK kan..
    see...mereka pun nak cari yang TERBAIK...he he ehe

    *** PEREMPUAN YANG BAIK UNTUK LELAKI YANG BAIK ***

    BalasPadam
  4. mat rempit pun ada taste gak

    BalasPadam
  5. biase camtu laaa.....pandai gak memilih...nak cari yg sopan2 baik2 tuk jadi ibu pada anak2 mereka.....huhuhu

    BalasPadam
  6. biasanya memang begitu nurul.. orang lelaki jangan kata MR, tp kalau jenis2 yang suka kaki kikis ke, kaki betina ke, mat motor ke, dorang ni memang nak cari bini yagn baik jer (nak2 perempuan yang kt kg, suh mak carikan jodoh) kat kl ni buat stok GELI2 jer.. pegang2, romen2 kat wayang.. tp takde nyer dorang nak buat jadi bini..

    BalasPadam
  7. teringat cter adnan sempit..hehee

    BalasPadam

♥♥ CONTENGLAH KOMEN ANDA DISINI ♥♥

Copyright © DiaRy OnLiNeKu... | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top | Sign in