Rabu, 12 Mei 2010

BAGI ANAK MAKAN BABI

Salam petang..iye aku tahu hari ni agak lambat upload entry..badan tiba-tiba lesu, tekak perit dan kepala pusing ibarat berada di negara yang ada puting beliung...adoii sakitnya..





Oklah sebenarnya aku nak kongsikan satu tazkirah dengan korang semua..dekat office aku setiap pagi selama 10 minit, diadakan tazkirah pagi. Tajuk hari ni ialah memberi anak makan babi secara tidak sengaja atau disengajekan.


Adakah anda membela kuku panjang? walaupun seinci, dosanya sangat besar bukan? buangkanlah dengan segera kerana dibawah kuku tersebut terdapat berpuluh-puluh ekor babi. Cuba anda bayangkan dengan kuku panjang tersebut anda memberi anak-anak anda makan?? Sekiranya anda menyuap mereka dengan keadaan kuku anda yang panjang tidak mustahil anak-anak anda menjadi seorang yang bodoh,bengap,nakal dan degil...


Renung-renungkanlah dan selamat beramal...sekadar renungan bersama..blog aku ini bukan untuk paparan tertentu sahaja malahan dipelbagaikan untuk menjadi panduan dan tontonan anak-anak aku dimasa akan datang... T___T anak?? hahaha



Jumpa lagi...senyum sokmo ok!!!

11 Orang Sayangkan Cik Nurul

hrumm..sy pernh baca tntg ini dulu...

dulu pun suka bela kuku pnjg...tp leps dpt tau...insaf...tk bela lagi dh..huhu..sekarang ni bila kuku mula pnjg dh mula rasa tk selesa.. :)

jom ke APA KATA HATI pulak,
IKHLAS KE - PART 2

Rabu, 12 Mei, 2010

ooo...tq,info yg sangat berguna!!hihi...

Rabu, 12 Mei, 2010

aa. bagos jugak tu :)
amalan yg mulia.

Rabu, 12 Mei, 2010

alhamdulillahh.. akak mmg x suka bela kuku pnjang.. rasa rimas n tak selesa

Rabu, 12 Mei, 2010

tak sanggup lah... walopon alasan guna sudu ke ape... pleasela kuku panjang... sungguh geli... =)

Khamis, 13 Mei, 2010

yuppp betol tuh. dats y zie x pnah bela kuku pjg. asal nampak jek kuku tumbuh ckit...sure zie tros potong./ namo ah mkn babi...hehe

Khamis, 13 Mei, 2010

good info..

Khamis, 13 Mei, 2010

kena jaga kebersihan diri

Khamis, 13 Mei, 2010

naseb la sy jnis yg xbrkuku pnjang..heeeeee

Khamis, 13 Mei, 2010

tula, xtau kenapa nak simpan kan?xde pekdah pon

Jumaat, 21 Mei, 2010

Catat Ulasan

♥♥ CONTENGLAH KOMEN ANDA DISINI ♥♥

 
Copyright © DiaRy OnLiNeKu... |Designed by Whitey Mommy