Khamis, 25 Mac 2010

TAHNIAH KAK ADIK!!

COMING SOON??


BODEK NAK JADI MODEL KE??


CURI SEBIJIK OK GAK HAHA


SWEET PHOTO..


SI COMEL DENGAN TUNANG ORANG


WAH SANGAT COMEL INI BUDAK HAHA


MAMAKU YANG MATA SEPET HIKHIK..


BILIK PERTUNANGAN


TEPAK SIRIH MELAMBANGKAN MARUAH WANITA


Alhamdulillah demam aku sudah beransur pulih..aku ni bukan jenis suka melepak kat rumah tak tentu pasal,yelah memang dari dulu kaki kerja so bila dah MC jadi macam tak tentu arahlah dibuatnya HAHA..


Urusan aku di rumah pada hari ini ialah makan ubat dan tidur HUHU kuat sungguh penangan ubat demam,batuk dan selsema seperti lagi stacy bergegar dunia,meletup bergabung!


Habis cerita pasal demam...


Sebenarnya aku nak cerita tentang majlis pertunangan jiranku Kak adik..
Majlis selamat berlangsung dirumah baru mereka sekeluarga diBangi.Kak Adik ni anak bongsu dari 3 beradik perempuan.Semua hantaran homemade darinya tau..Ohh ya,Kak adik ni jugak yang membuat hantaran pertunangan dan menghiaskan bilik pengantinku 2 tahun yang lepas..hasil kerja beliau memang tiptoplah...Ada sesiapa berminat dengan sentuhan beliau boleh cari saya..nanti saya cari Kak adik HAHA..serius ni bukan gurauan..


Yang uniknya masa majlis pertunangan ini ialah,bosnya sendiri menjadi wakil untuk keluarganya..sungguh hebat!jarang ada boss seperti ini..


Pada majlis tersebut aku memang posing habislah HAHAHA..iya memang sakan sebab jumpa geng yang minat pada kamera seperti diriku KAHKAH...


Selamat bertunang buat Kak adik dan Hairi,moga berkekalan hingga akhir hayat yer...entry ni kak yu buat khas untuk anda...


Ok semua dah boleh click butang pangkah disebelah kanan anda yer..tapi jangan lupa bagi komen HAHA...

Catat Ulasan

♥♥ CONTENGLAH KOMEN ANDA DISINI ♥♥

 
Copyright © DiaRy OnLiNeKu... |Designed by Whitey Mommy