Isnin, 15 Mac 2010

KENAPA LELAKI SUKA MAINKAN PERASAAN WANITA???

Wow entry panas nyah kali ni HAHA.Tajuk diatas bukan berkaitan dengan saya,tapi ingin meluahkan rasa ketidakpuasan hati sahaja!.

Lelaki adalah sinonim dengan nama "SUKA MAINKAN HATI KAUM HAWA"tapi saya tahu tidak kesemuanya begitu namun kerana nila setitik rosaklah susu sebelanga..Yeeeeyyy tengok saya pandai berpantun anda bila lagi??Kwang..kwang..

Banyak berita yang saya baca semuanya berkenaan lelaki...Apa nak jadi dengan kaum Adam sekarang ni??bukan ke kaum Adam dijadikan untuk melindungi kaum Hawa??Kadang-kadang saya pun terfikir,yang suka merogol wanita tu pernah tak dia fikirkan tentang ibunya,adik-adik perempuannya??apa perasaan si perogol sekiranya dalam kaum keluarganya ada yang kene seperti apa yang dia telah buat??

Ya saya tahu mungkin ramai membantah dengan apa yang saya cuba perkatakan ini namun inilah yang terjadi..anda tidak percaya??pergilah baca surat khabar untuk mendapatkan bukti-buktinya...

Kaum adam tolonglah jangan jadikan kaum hawa seperti hamba abdi anda...renung-renungkanlah iyerrr...

Untuk kaum hawa,anda dikurniakan maruah diri untuk dijaga..janganlah kerana sebuah CINTA yang tidak pasti anda serahkan segala-galanya dan yang pasti anda juga rugi...Seorang insan bernama Kekasih tidak akan membuatkan sesuatu pada teman wanitanya sekiranya dia betul-betul menyayanginya dan menghormati keperibadian teman wanitanya....

Saya sedih melihat dunia pada hari ini yang seperti tidak dapat membezakan antara halal dan haram...

renung-renungkanlah.....

6 Orang Sayangkan Cik Nurul

Perempuan apa kurangnya. Suka jugak permainkan perasaan lelaki. Bezanya, lelaki kalau nak mainkan tu, terang-terang leh kantoi. Kaum hawa ni lain macam sikit, dia punya cover sampai pakwe dia sendiri pun tak perasan yang hatinya sudah beralih arah.

Isnin, 15 Mac, 2010

Ye ker?
Hurrmmm.... rasanya wanita juga selalu permainkan lelaki... dah serik sebenarnya dengan wanita macam tu... huhuhu

Isnin, 15 Mac, 2010

pada akak bende ni subjektif laa nurul...sebab ade lelaki yg macam tu....tapi perempuan pun ade jugak yg jenis mcm tu.....

ade perempuan yg teraniya dengan lelaki...dan ade jugak lelaki yg teraniya dgn perempuan....

semoga kite mendapat pasangan hidup yg saling harga menghargai....

Isnin, 15 Mac, 2010

btul2 isu nih mmg subjektif.. kite x boleh menunding jari kt sebelah pihak jerk.. salam singgah :)

Rabu, 17 Mac, 2010

betul..laki camni cam nak lempang2 je muka dorang

Isnin, 26 Mac, 2012
HATI YG TLUKA

LELAKI NE...KADANG2 X HARGAI PUN PENGOBANAN KITA DAN ANGGAP WANITA LEMAH..MAKLUMLAH WANITA ZAMAN SKARANG SEMAKIN RAMAI.,BOLEH PILIH..JDI HARGAILAH WANITA.WANITA YG BAIK MUNCUL SKALI JE DALAM HIDUP KTE..

Selasa, 19 Mac, 2013

Catat Ulasan

♥♥ CONTENGLAH KOMEN ANDA DISINI ♥♥

 
Copyright © DiaRy OnLiNeKu... |Designed by Whitey Mommy